۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

 درود

دوستاي  عزيز  من  چن  روزه  فكر  كودن  درم  مطلب ننم 

يا  بنم  من  سري  پيش  ايتا  شعر  خيلي  ضعيف  بنام  

خواستيم  بيدينم  شيمي  نظر  چيسه  من  مي  نظر  انه  كي 

اگه  بخواهيم  هتو  الكي  از  هم  تعرفه  الكي  بوكونيم  نه 

تنها  به  خودمان  ضرر  رسانيم  بلكه  به  خودمان  فرهنگ 

هم  خيانت  كودن  دريم  اگر  همه  دوستان  موافقيد  بائيد  از 

همديگره  شعران  و  داستانان ره  نقد  عادلانه  بنيم تا  بتانيم 

به  خودمان  و  امي  گيلان  فرهنگ  كمك  كونيم  لطفن نظر 

بنيد  و  شيمي  ديل  گبا  بزنيد  تا  بدانيم  چو  طو  بايستي 

ايدامه  بديم  منتظر  شيمي  نظر  ايسم

۱۳ نظر:

گیلانمهر - پامچال گفت...

سلام فرزین خان
جالبه کی تی مخاطبانه محک زنی.

من با شمی نظر موافقم . اما من و امثال من که از فنون شعر و ادب زیاد سر درناواریم چوطو تانیم نقد بوکونیم چون در تخصص اما نیه اونم از اشعار گیلکی با اون ادبیات سنگینش . ولی من تا بحال شمی شعرانه کی بخواندمه مورد ضعفی درش نیدمه
راستی بگم من از موقعی کی با وبلاگ شما و دیگر دوستان گیلانی آشنا ببوستم یه مقدار می خواندن و نوشتن گیلکی بهتره بوسته از ابابت خوشحالم و ممنون از شما

گیله مرد گفت...

سلام برار
.
کویه ایسابی برار؟تلفن در دسترس نوبو /اس ام اس جوابم ندایی/مه ره نیگرانا کودی/گوله پسر ئی موضوعی که بوگفتی اتفاقا خب چیزی ایسه/آمان هر جا شیم همدیگر قوربان صدقه شیم/البته فکرکونم اگر کم کم وازه های گیلکی از یاد بوشو یه وارد جملات امروزی بوکنید بهتر ببه/چون الان خیلی از گیلک زبانان کلملت قدیمی ره موشکل دارید/از جمله خودم که د نیازی به گوفتن نیه/ئی بارکی اگه بخوایید دیگرانه بمباران بوکونید با کلمات گیلکی تاثیر معکوس داره/ان می نظر بو/خدا ته ره بداره
با احترام/آرش

داد گفت...

درود
.
باهات موافقم/کار خوبی می کنی.
. بدرود

پوراسماعیل گفت...

فرزین باهات موافقم
از بس گفتن فقط زیباست احساس خیلی بدی بهم دست داده
به ناچار از مابقی دوستان غیر گیلکم برای خوندن یک شعر گیلکی دعوت کردم!
به هر حال من در خدمتم و هر چه بفرمایید اطاعت امر می کنم
امیدوارم این مشکل واسه همیشه حل بشه نه از روی جو گیر شدن مدتی فقط ادامه داشته باشه نظرم اینه چندتا استاد نامی رو انتخاب کنیم و ازشون بخایم در همین راستا ما رو یاری کنند مثل استاد روشن فومنی و پور هادی که متاسفانه از بس ازش خواستم نظر بده و نداده افسردگی گرفتم(شوخی می کنم)
فک کنم اعضایی خانه فرهنگ بتونن کمکمون کنند.
تی بلا به می سر
تی فدا

نیما گفت...

سلام آقا فرزین
من کاملاً موافقم و منتظر می نقد بوبون!
کلاً شمی کار درسته ...براره قوربان
یا علی

سعيد (گیلان استان زیبای من) گفت...

سلام فرزین عزیز
ما همیشه مطالبت را می خونیم بعد نظر میدیم
فردا 11 آذر یاد آور رشادتها و از خودگذشتگیهای دلاور مرد خطه سر سبز گیلان یعنی میرزا کوچک خان می باشد. بدین مناسبت جهت اطلاع بیشتر شما دوستان مطالبی تهیه نموده و ..... بهم سر بزن

فرهنگ گفت...

نقد بد نیه ولی ایسه که هیتو نقد نوگوتَر امی فرهنگ و زوان مهجور بمونسه.. نؤدؤنم اگر ایکارانم انجام بَدیم کسانی که گیلکی نویسن هندئ بَتجن(کمتر آبون)یا دیلسرد وَکن اگر بَبون که ای نقدانئ وَسیر نظر خصوصی ببون یا نقادان و کسی که نقد بونه کسن همرا کنفرانس بنن (یاهو مین یا فیس بوک مین) شاید خوجیرتر ببون.

farzin karegar گفت...

ممنون جه همه دوستاي عزيز خيلي خوشحالا بوم از شيمي نظرات ديلگرمي بيافتم
فرهنگ جان امئن همه ادعاي روشنفكري داريم . روشنفكر براي اصلاح خودش و خودشه جامعه بايد نقد پذير ببه انساني كي از نقد هراس داره نتانه خورا بوجور فكشه من تي رافايم
محسن جان
من عضو خانه فرهنگ ايسم اويا نقدانم دينم البته گاهي اويا هم نقد هاي بدي صورت گيره ولي حداقلش انه كي نقد انجام به
گيلك بمنيد

دامون گفت...

درود خدمت می گوله برار فرزین
فرزین جان اونچی کی مسلمه نقد درست در هر زمینه ای تانه پلکانی ببه رشد و ترقی ره. بنابر ان اگه کی هر کسی با هر زوان و فرهنگی بخایه می نویشته و شعر و.... البقی گبان ره نقدی بنه و نظری بده خیلی هم خوشحالا بم و اگر هم نقد و نظر مطرح بوبسته بخایه در رشد هر چی ویشتر می نوشتن و گفتن کمک بوکونه با جان و دیل قبول کونم. هاتوئی کی تا الان جه امثال خودت و زنده یاد سینا راهنمائی یان و نظران نهایت ایستفاده یا بوبوردم.
ا موضوع وا امی مئن قابل پذیرش ببه کی هیکس صد درصد درست نیئه و مطمئنن کمی و کاستی داره کی چی بهتر کی جه نقطه نظران و راهنمائی دیگرانم ایستفاده بوکونه .
اگه ا قضیئه بخایه امی مئن جا دکفه ایتفاقآ خیلی هم خوبه و بقول خودت باعث رشدو ترقی هر چی ویشتر امی زوان و فرهنگ بئه.
بنوبهء خودم تحسین کونم یک چنین نظری یا و امید وارم کی بتانیم ویشتر جه گوذشته قدمان مثبت تری امی گیلان و انی فرهنگ و زوان ره اوسانیم .
تره و همه عزیزانی کی ایا نظر بنائید ره آرزوی موفقیت کونم .
گیلک بمانی گوله برار

گیله طنز گفت...

سلام گول برار فرزین جان - نقد اگر با شناخت همرا ببه باعث به آدم رشد بوکنه . نقد حتمن لازمه . اما در مورد شیمه شعر ضعیف . اگر منظور چنتا پست آخری بو . من شعرانه نیگا بوکودم . واقعا" قوی یه موطمئن ببون اگر کاره ضعیف جه شومان یا هرکی بیدینیم .لااقل با نظر خصوصی گوشزد کنیمی . اما پیشنهاد نقدخیلی خبه . وستی ببه . براره قوربان

پریا گفت...

آهان ایته گپ بفهمستم ! منهم شیمی نظر امر موافقم . تی سر سلامت !

سپهر گفت...

برار جان سلام
من واقعا شومره تحسین کونم که به شومی گیلانی بودن افتخار کونی و هتو با هو لهجه نیویسی.
خیلی شومی وبلاگ مره خوش بمو.
ا متنی هم که درباره نظر دادن ایا بنیی خیلی مره خوش بمو و من هم شومی امره موافقم.
شاد بیبی.
خداحافظ

سپهر گفت...

چنانچه اگر ادبیات نظر قبلی مرا متوجه نشده باشید:
سلام برادر جان
من واقعا شما را تحسین میکنم که به گیلانی بودنتون افتخار میکنید.
از وبلاگ شما خیلی خوشم اومد.
این متنی هم که در مورد نظر دادن گذاشتید من خیلی خوشم اوممد و من هم با شما موافقم.
شاد باشید
خدا حافظ



اگر نظر قبلی غلط داشت به بزرگواری خودتون ببخشین.